ZERO WASTE В ОФИСА – КАК ДА ГО ПРИЛОЖИМ

КАКВО Е ZERO WASTE

В стремежа на съвременния човек да запази чиста околната среда, рециклирането на отпадъци е издигнато на по-високо ниво. Това е ZERO WASTEконцепция за нулев отпадък.

ОФИСЪТ – ВТОРИ ДОМ

Офисът е нашият втори дом. Там повечето хора прекарват по осем часа седем дни в седмицата. Други работят много повече.

Какво е важно, за да се чувстваме добре на работното си място?

Отношенията с колегите и чистата и приветлива работна среда.

ZERO WASTE В ОФИСА – ПРИНЦИПИ

ДА НАМАЛИМ ХАРТИЯТА

Според статистиката един служител използва над 10 000 листа хартия годишно. Дори сега, в дигиталната ера. Ако се замислите, голяма част от тях вече са в кошчето за отпадъци.

Ползвайте функцията за двустранно печатане на документи, водете си записки на гърба на листа, преди да го изхвърлите в кошчето за хартия.

ОФИС КОНСУМАТИВИ, КОИТО МОГАТ ДА СЕ РЕЦИКЛИРАТ

Цветни моливи вместо маркери, защото дървесината може да се рециклира.По-скъпи, но качествени офис консумативи. Защо? По-евтините се чупят бързо, сменят се много по-често и се превръщат в отпадък, който не може или е трудо-и енергоемък за рециклиране.

МНОГОКРАТНА УПОТРЕБА

Пластмасови или хартиени чаши за кафе и безалкохолни, бутилки за минерална вода, пластмасови съдове и прибори за хранене – това се използва масово в офиса. Заменете ги.

Много лесно можем да спестим на природата този отпадък и в същото време да създадем приятна работна атмосфера. Персонализирани стъклени бутилки за многократна употреба, чаши за кафе с ярки слогани или снимка на домашния любимец, порцеланови чинии и метални прибори за хранене. В стресиращото ежедневие те ще донесат глътка свежест и усещане за дом.

БРАНДИРАНИ ZERO WASTE ПОДАРЪЦИ И РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ

Подаръци и рекламни материали – най-новата тенденция при тях е zero waste. Торбички за многократна употреба от плат с логото на бизнеса, споменатите вече стъклени бутилки и чаши за кафе.

Възможностите за ZERO WASTE са неограничени. Приложете ги във Вашия бизнес и се радвайте на намаляване на разходите, подобряване на работната атмосфера и сплотяване на екипа.

Share post

Start typing and press Enter to search

Вашата количка

Нямате артикули в количката.