B2B МАРКЕТИНГ – КАК ДА СЕ ОТЛИЧИТЕ?
С толкова много, ангажирани с Вас конкуренти, никога не е било по-важно да се отличите и да привлечете вниманието на публиката си. За да го направите, се запознайте с B2B маркетинга и го използвайте правилно.
ДА ПОПАДНЕТЕ НА ТОЧНИТЕ ХОРА В ПОДХОДЯЩИЯ МОМЕНТ
Вече говорихме за това колко специален и различен е клиентът в отношенията „бизнес за бизнеса”. Той задава въпроса: „Как Вашият бизнес може да помогне на моя да расте?” и очаква категоричен отговор.
Когато клиентът зададе въпрос, Вие трябва да бъдете там, за да отговорите.
Ето и нашите препоръки.
1. Web страница.
Задължително изискване на всеки бизнес е наличието на професионално създадена и работеща страница. Подчертаваме – професионално създадена и работеща. Погрижете се за атрактивния вид и наличието на актуална и изчерпателна информация. Първото впечатление е най-важно! Web страницата е лицето на Вашия бизнес.
2. Активно присъствие в социалните мрежи.
Facebook, Instagram, LinkedIn, You Tube са само част от каналите, които можете и трябва да използвате.Социалните мрежи са силен инструмент, когато става въпрос за B2B маркетинг и връзка с потенциални клиенти. Те помагат на аудиторията неусетно да мине по целия продажбен път. От привличането на вниманието към бранда до сключване на сделка и създаване на лоялност.
3. Email маркетинг.
Като цяло email маркетингът, за разлика от социалните мрежи, е приложим за офериране, насочено към подбрана аудитория. Силата му не е за подценяване.
4. Съдържание.
Според статистиката близо 80% от хората, които взимат решения за бизнеса, предпочитат да получават информация от статии и съдържание като цяло, не от конкретна реклама. Тук става въпрос за качествено съдържание във фирмения web сайт и в социалните мрежи. Ясни, конкретни, четими, най-вече полезни текстове. Съдържанието създава разпознаваемост и доверие във Вашия бизнес.
Създавайте кампании, които да помогнат на аудиторията Ви да осъзнае, че има нужда от Вашия продукт или услуга, че с Вас ще постигнe УСПЕХ.
ИНВЕСТИРАЙТЕ В B2B МАРКЕТИНГ И ДОСТИГНЕТЕ ДО СВОИТЕ БИЗНЕС КЛИЕНТИ.