как да организирате деня си

6 ЛЕСНИ СТЪПКИ ДА ОРГАНИЗИРАТЕ ДЕНЯ СИ

 

Искате ли да се научите как да организирате деня си?

Мечтаете ли да бъдете по-продуктивни на работа и у дома, да проследявате важни ангажименти, да подобрите управлението на времето си?

Нашите съвети ще Ви помогнат.

ПРЕДСТАВЯМЕ ВИ ОРГАНАЙЗЕРА

Органайзерите, са необходима част от нашия натоварен живот. Модерно е да ги наричаме планери, защото помагат в планирането.

Знаете ли, че някои от тях дават възможност да организирате гардероба си?

Вие ще решите кой е органайзерът, който ще работи за Вас.

Планиране

Организиране на задачите

ПРЕДИМСТВАТА

Преди да скочим в дълбокото, нека да разгледаме набързо някои от предимствата при използването на органайзер.

Органайзерът:

1.Подрежда.

Време е да съберете всичко важно на едно място.

2.Увеличава продуктивността.

Задачите за деня са записани и неусетно успявате да свършите повече неща за по-кратко време.

3.Изчиства ума Ви.

Вече няма да е необходимо да помните всякакви дреболии. Може работите върху важните неща.

Планиране

Планиране на месеца

4.Показва Ви голямата картина.

С един поглед виждате какво предстои и може да се подготвите.

5.Показва Ви как прекарвате времето си.

Колко време губите в безсмислени дейности? Планирайте промените, които искате.

6.Намаля стреса.

Вече няма да забравяте важни срещи или … партита.

7.Подобрява мотивацията.

Виждате как нещата лесно се подреждат и всичко започва да се случва. Виждате резултати.

8.Научавате повече за себе си.

Органайзерът може да Ви покаже добрите навици и лошите навици, да покаже кои неща работят и кои не.

КАК ДА ОРГАНИЗИРАТЕ ДЕНЯ СИ ПРАВИЛНО?

Накарайте Вашия органайзер да работи за Вас.

1.НАМЕРЕТЕ СВОЯ ОРГАНАЙЗЕР

Важно е да откриете този, който отговаря на Вашите нужди и предпочитания.

Искате ли да планирате своите тренировки и хранителен режим?

А защо да не планирате пътувания?

Какви други функции бихте искали: списъци за цели, задачи, проследяване на разходи и разпределение на месечния бюджет?

Опитайте няколко различни варианта, за да прецените какво харесвате и какво работи при Вас.

2. ЗАПИСВАЙТЕ В ОРГАНАЙЗЕРА

За да организирате деня си правилно е важно да отваряте своя органайзер, за да запишете всяка важна информация. Заслужава си да отделите време и усилия да пишете в него, а не на парче хартия, салфетка или на каквото и да е, което в момента Ви е под ръка.

Отбелязвайте веднага кое е важно и с приоритет, за да не губите после ценно време и енергия в търсене.

3. СПИСЪК СЪС ЗАДАЧИ

Воденето на основен списък със задачи е много ефективно. В него събирате всички неща, които трябва да се правят, големи и малки. Категоризирайте задачите въз основа на неотложността и важността, след което ги прехвърлете в своя дневен и седмичен план.

4. ВИНАГИ ДО ВАС

Винаги носете органайзера със себе си!

Може да изберете малък органайзер, който се побира както в куфарче, така и в дамска чанта или дори в джоба на сакото Ви. Важното е да е винаги до Вас.

5. ПЛАНИРАЙТЕ СИ ВРЕМЕ ЗА ПЛАНИРАНЕ

Ежедневно отделяйте време, в което да преглеждате списъците със задачи, целите и постигнатото до момента.

Така приоритетите винаги ще бъдат на преден план в ума ви.

6. СИСТЕМА

Цветни бележки, маркери, отметки. Ако е във Ваш стил, използвайте цветовете, за да насочвате вниманието си. Отбележете различните категории.

Снимки, скици, мотивиращи мисли.

Цветни маркери

Цветни маркери

Ако не сте сигурни, експериментирайте, докато откриете какво работи при Вас.

Вашият органайзер не е само начин да организирате деня си. Той е отражение на Вашата личност. Оставете своя почерк!

Може да има дни, даже седмици, в които да нямате време да запишете задачите си. Не се отказвайте! Това е част от постепенното изграждане на Вашия навик да организирате деня си.

 

 

Euroclear- професионално почистване.

С нас е по-лесно!

Share post

Start typing and press Enter to search

Вашата количка

Нямате артикули в количката.