ПОДГОТВЕТЕ СЕ ЗА ПО-ДОБРО УПРАВЛЕНИЕ НА ПОЧИСТВАНЕТО
Ефективността е топ приоритет на всеки бизнес. Намаляване на разходите и оптимизиране на работата е формулата, към която се обръщат всички щом срещнат затруднения.
Като фирма за професионално почистване, изготвихме за Вас кратък пътеводител за по-добро управление на почистването.
Ето нашите препоръки.
1.РАЗГЛЕДАЙТЕ ПРОСТРАНСТВОТО
Преди да вземете решение какво и как да се подобри, разгледайте пространството. Буквално обиколете всичко наоколо и проверете всяка стая и всяко ниво. Погледнете над залите, по стълбите, във фоайето. Погледнете отвън. Разгледайте и преценете всички възможности. Набележете всичко, което можете да бъде почистено. Това ще Ви бъде от полза, особено ако трябва да възложите работата на подизпълнители.
2.ЗАДАВАЙТЕ ВЪПРОСИ
Има няколко основни въпроса, които ще систематизират ситуацията, в която се намирате. Отговаряйки на тях, ще може да определите силните и слабите страни на конкретната дейност.
Кой отговаря за почистването във Вашата компания? Възложили сте го на фирма за професионално почистване, имате назначен служител, дейността се извършва от всички?
Извършва ли се дезинфекция?
Има ли разработени правила, стандарти, графици? Кой съблюдава тяхното спазване?
Къде се съхраняват материалите и препаратите? Кой отговаря за тях?
Какво установихте при извършения оглед /т. 1/? Почиства ли се навсякъде, където е необходимо?
Вижте кои са критичните точки, на които трябва да се обърне приоритетно внимание тук.
3.ДИГИТАЛИЗИРАЙТЕ ПРОЦЕСИТЕ
Изберете подходящ софтуер. Информация, съществуваща и предавана по електронен път. Това е ефективният начин за управление на всеки процес в една компания. Почистването не е по-различно. Необходимо е да се води отчетност на направените заявки за препарати и материали, да се следят наличности.
4.АНАЛИЗИРАЙТЕ
Преглеждайте периодично събраната информация. Ефективно ли се харчат средствата, отделени за почистване?
5.ПРОВЕРЯВАЙТЕ
„Проверката е висша форма на доверие.” Максима, валидна изцяло и в бизнеса.
Всеки собственик на бизнес приема за правило, че заплатата е достатъчен мотиватор неговите служители да вършат работата си отговорно и да са ангажирани в решаването на възникналите проблеми. Истината обаче е, че с времето и най-добрите служители потъват в рутината на ежедневието. Служителите, отговарящи за почистването и контрола не са изключение.
Често има и ситуации на злоупотреби с финансови средства или използване на част от консумативите за дейност почистване за лична употреба.
Липсите в наличностите, реално са липси в бюджета на компанията.
По-добро управление на почистването е и наша задача повече от 15 години. Ако анализите показват, че е икономически по-изгодно да изнесете дейност почистване и дезинфекция към външна фирма, доверете се на опита на Euroclear. С нас е по-лесно!