6 съвета, които ще Ви направят по-добър мениджър в управлението на служителите
Управлението на служителите е темата, която вълнува всеки мениджър.
В първата част на статията Ви обърнахме внимание на тези важни „микро” моменти:

Микромоменти
1.Слушайте какво наистина искат да Ви кажат служителите.
2.Новата кухня не Ви прави по-добър готвач. Или защо не трябва да бъркате лични с организационни проблеми. Вижте повече тук.
3.Впрегнете личните цели в полза на целите на бизнеса.
Ето и останалите ни съвети.
4. Балансирайте похвала и критика разумно
Служителите се нуждаят от баланс както на похвали, така и на критика, за да успеят.

Усилията на служителите трябва да бъдат възнаграждавани редовно и своевременно. Публичните похвали, похвалите на четири очи и специалните символи (като наградите на служителите на месеца или други признания) са важни инструменти за управление на хора, които изграждат доверие и морал.
Критиката, както похвалата, трябва да бъде навременна.
Вместо просто да сочат грешките, добрите мениджъри дават обратна връзка, като помагат на служителите да намерят решения за подобряване на работата си.
Помагайки на служителите да си поставят нови цели, Вие сигнализирате, че вярвате в способностите им.
Просто не забравяйте да завършите с положителна нотка!
5. Никога не напускайте среща, без да зададете на служителите този отворен въпрос
Независимо дали става дума за тримесечен преглед на изпълнението или за подготовка за среща с клиенти, винаги трябва да приключвате всеки важен разговор с:
„Има ли нещо друго? “

Въпросът
Сигнализирате, че Ви интересува и искате да знаете за техните проблеми, дори ако това не е изрично записано в дневния ред.
Управлението на хората разчита на междуличностни отношения и изграждането им при всяка среща е чудесен начин за свързване.
6. Проверете, когато нищо не е наред
Представете си тази ситуация:
Вие сте служител, който досега не е имал кризисни моменти в работата и всичко е вървяло както трябва.
Но изведнъж се оказвате с голям проблем в най-новия си проект.
Понеже не говорите редовно с мениджъра си, всъщност не знаете как да се обърнете към него или какво да очаквате. Трябва ли да изпратите имейл? Да поискате ли среща? Ще Ви викат ли? Ще Ви наложат ли глоба?
Вие сте стресирани в момент на нужда!

За щастие, мениджърите имат силата да предотвратят поставянето на служителя си в такава стресова ситуация като разберат своевременно, кога нещо не е наред.
Редовните срещи създават очакване за комуникация и предоставят лесно възможност на служителите да се обръщат към тях, когато имат проблем.
Ако тази статия Ви е харесала, посетете блога на Euroclear тук.