Как ще се променят производствените бизнес модели през 2021?
Данните от направените проучвания показват пренастройка, адаптиране към новите предпочитания на клиентите и увеличена работа от разстояние.
Какво се случи
2020 г. скоро ще бъде зад нас. Много ръководители си въздъхват с облекчение, но също така се подготвят за драстично различна среда през 2021 г. Последните икономически предизвикателства принудиха производителите да променят бизнес моделите си, привидно за една нощ, за да останат конкурентоспособни и да се подготвят за не просто възстановяване, но безпрецедентен растеж с цел компенсиране на пропуснати ползи.
Въпреки това за много от производителите може да е трудно да се справят както с бързото връщане на търсенето, така и с огромен апетит от страна на клиентите за иновативни продукти и решения.
Проучването на Alexander Group
Alexander Group , консултантска фирма за управление, която е специализирана в ръста на приходите, наскоро интервюира над 60 ръководители като част от по-голямо проучване за тенденциите в индустрията. В изготвения доклад са включени проучвания за въздействието на COVID-19, дигиталните и пазарните тенденции. Дават се отговори от над 100 водещи производители.
Вижте обобщение на констатациите тук.
Въздействие на COVID-19
Производителите продължават да се възстановяват от регистрирания спад в продажбите, причинен от пандемията. Докато повечето фирми са се възстановили от първоначалния икономически шок, те се учат да работят в несигурна среда. Фокусирали са се върху конкретни приоритети, които включват защита на текущата им клиентска база, създаване на безопасна среда за служителите и разработване на планове за действие при извънредни ситуации в случай на втора вълна. Дистанционната работа се превърна в норма за повечето компании, където това е възможно.
Почти всеки сектор, включително производството, е инвестирал и силно е използвал дигитални инструменти за активиране, за да подобри взаимодействието със съществуващи и нови клиенти. Докато взаимодействието лице в лице все още ще се изисква за по-дълги и сложни цикли на продажби, достъпът зависи и от предпазливи клиенти, които бавно и неравномерно позволяват повече достъп на външни продавачи. С отбелязания успех във виртуалните продажби, производителите ще продължат да увеличават своите цифрови инвестиции, за да поддържат връзка с целевата си клиентска база, като същевременно балансират нуждите за безопасността на своите служители.
Пет тенденции за реализиране за растеж 2021 г.
Тъй като производителите продължават да се адаптират към реалностите на COVID-19, те пренареждат своите организации, за да се адаптират бързо, да останат конкурентоспособни и да останат фокусирани.
Вижте всички тенденции в продължението ни по темата тук.
Ако търсите професионално почистване като услуга за Вашия бизнес, се доверете на Euroclear.
Вижте повече за нашите услуги тук.
Ако статията Ви е харесала, посетете блога на Euroclear тук.