тенденции

Пет тенденции за реализиране за растеж 2021 г. (част 1)

 

Тенденции за реализиране на растеж на предпиятията през 2021 г. в реалностите на COVID-19? Мениджърите вече пренареждат своите организации, за да се адаптират бързо, да останат конкурентоспособни и да останат фокусирани.

Alexander Group, консултантска фирма за управление, която е специализирана в ръста на приходите, наскоро интервюира над 60 ръководители като част от по-голямо проучване за тенденциите в индустрията. В изготвения доклад са включени проучвания за въздействието на COVID-19, дигиталните и пазарните тенденции. Дават се отговори от над 100 водещи производители.

Тенденция №1:  Адаптирайте се към новите предпочитания на клиентите.

Потребителската пътека се променя бързо. Тази тенденция главно е породена от новите данни и новите канали за покупка с дигитална поддръжка. Участниците сочат, че дигиталните възможности са техният основен търговски приоритет, но по-малко от една пета виждат техните организации като ефективно прилагащи дигитални инструменти и канали за продажба.

Доказателството за възвръщаемост на инвестициите за все по-сложни продукти и решения е основно изискване за дигиталните платформи, според ръководителите.

Компаниите трябва да помогнат на клиентите не само да разберат какви са първоначалните разходи за придобиване на продуктите, но и изискванията за внедряване, използване и следпродажбен сервиз.

В допълнение, тенденцията към дигитализация изисква компаниите да добавят нови, технически опитни роли, както и да обучават съществуващия персонал.

Най-добрите фирми инвестират почти двойно повече от конкурентите си в инструменти и обучение за дигитализация, заедно с големи инвестиции в платформи за електронна търговия. Според производствен вицепрезидент по продажбите, „Ако не можем да помогнем на дистрибуторите да се конкурират чрез дигитални предложения и маркетингови решения, те никога няма да оцелеят. Инвестицията за нас е огромна. „

Тенденция №2:   Оптимизирайте подхода към пазара за нови и стратегически предложения

Бюджетите на клиентите могат да бъдат ограничени, но нуждата им от нови продукти и услуги остава. Полевите продавачи в рамките на производството изпитват затруднения да формулират пълната стойност на все по-сложни и интегрирани продукти и решения, особено за предложенията за всичко като услуга (XaaS).

Моделът XaaS, който се появи за първи път в продажбите на технологии и софтуер, се затвърждава в производствения сектор. Предложенията на XaaS намаляват натоварването върху бюджета на клиента, като същевременно създават периодични приходи за организацията, което е доста важно и подобрява корпоративната оценка. Предложенията на XaaS също позволяват на компаниите да поддържат връзка с клиентите през целия живот на абонамента на продукта, обикновено три или повече години.

Вижте всички тенденции в продължението ни по темата тук.

 

Ако търсите професионално почистване като услуга за Вашия бизнес, се доверете на Euroclear. Вижте повече за нашите услуги тук.

Ако статията Ви е харесала, посетете блога на Euroclear тук.

Share post

Start typing and press Enter to search

Вашата количка

Нямате артикули в количката.